Více o produktu v záložce "O produktu".
Barva má přednost před formou!
ARMOCHROMIE: SKUTEČNÝ SPOLEČENSKÝ FENOMÉN!
Proč je to velký trend?
- protože je to disciplína, která využívá estetickou, emocionální a sugestivní sílu barev: barva vzrušuje a přesvědčuje a je prvním kritériem volby při nákupu výrobku
- protože odkazuje na barvy přírody a vše, co je „přírodní“, je silné
- protože promlouvá k lidem a o lidech: barevné období člověka není nic jiného než ozvěna jeho přirozených barev
- protože je inkluzivní a oceňuje individualitu a jedinečnost: každý člověk se svou barvou pleti, očí a vlasů má svou vlastní kombinaci barev
ÚČEL: PŘIŘADIT OSOBĚ JEJÍ NEJVHODNĚJŠÍ BAREVNOU PALETU ZE 4 BAREVNÝCH ODSTÍNŮ
Barevná analýza
Jedná se o vědu, která na základě barevné kombinace pokožky, očí a vlasů definuje ideální barevnou paletu pro každého člověka. Jedná se o "přátelské" barvy, které zvýrazňují osobnost, protože zdůrazňují a opakují barvy, které danou osobu činí jedinečnou. Výsledek je objektivní a viditelný pro všechny. Proto se tento přístup stal skutečným tržním trendem v několika zemích světa, včetně Itálie. Podle barevné analýzy lze každého člověka zařadit do jedné ze 4 skupin, které odpovídají přirozeným barvám ročních období: jaro, léto, podzim, zima.
Sada obsahuje:
- utěrku z mikrovlákna o rozměrech 25x30 cm na zjišťování podtónů
- hadřík z mikrovlákna o rozměrech 25x30 cm k posouzení úrovně kontrastu
- kartonový poster do výlohy ve formátu A3
- dva paletové rámečky k provedení barevného testu
- kompletní ilustrovaný návod k provedení barevného testu
Výhradní distributor Centrostyle a Nanovista
Široký sortiment skladem
Nezničitelné dětské brýle
Vybavení optické dílny
Nabízíme širokou paletu produktů značek